niedziela, 14 stycznia 2018

Notka informacyjna.

Cześć Wam :D
Wchodzę tutaj tak rzadko, że aż mi wstyd... Wiem, że rozdziały pojawiają się tutaj raz na jakiś czas i z tego powodu bardzo mi głupio. Bo bardzo zależy mi na Was i na tym opowiadaniu. Szanuję każdą osobę, która tutaj zagląda i czas, który poświęca. Bardzo mi zależy na każdym z Was, więc chciałam powiedzieć, że następny rozdział pojawi się najprawdopodobniej na początku marca. Na sto procent nie mogę tego obiecać, ale postaram się zrobić wszystko, żeby tak było :) A piszę ten post, bo chcę, żebyście wiedzieli, że jesteście dla mnie ważni  i chcę być wobec Was w porządku.
Trzymajcie się kochani ;*
Do napisania.

2 komentarze:

  1. A myślałam ostatnio o Tobie ^^ I właśnie sobie uświadomiłam, że nie skomentowałam ostatniego, chociaż mogłabym przysiąc, że to robiłam. W sumie cała ja =P Tak czy inaczej nie śpiesz się, bo nie ma po co. Ja ze swojej strony mogę zapewnić, że czekałam i wciąż czekam :D
    Ściskam!

    Nessa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cześć kochana :)
      Cieszę się, że zawsze mogę na Ciebie liczyć i dziękuję za cierpliwość co do mnie.
      Jestem wdzięczna za wyrozumiałość :*
      To dla mnie naprawdę ważne, że cały czas przy mnie jesteś, chociaż mnie to więcej czasu tu nie ma niż jestem, no ale na razie nic nie mogę na to poradzić.
      Trzymaj się kochana :>

      Usuń